Revista digital EL SABALLUT

dijous, 14 de maig del 2009

Socia... què???



Sincerament no estic seguint amb massa interès el 'debat de la nació' (ja els val amb el títol que li han donat).

ZP, per onzena vegada (si no m'he descomptat), desvia l'atenció aportant nous plans per la crisi. Doncs caurem al seu parany i mirem què ens proposa:

- Reduir cinc punts l'impost de societats per les pimes.

Bé, anem bé, però a mitges. Sempre he pensat que les petites i mitjanes empreses són les grans damnificades d'aquest estat, les que menys subvencions tenen i les que menys facilitats de pagament tenen. Ara bé, es deixa les empreses encara més petites, les que no són ni societats, els simples autònoms, com pugui ser un taxista o un quiosquer.


- Eliminació de la deducció de les hipoteques a partir del 2011.

Malament, anem malament. Aquell qui viu en un palauet com és La Moncloa, que paguem entre tots plegats, no te en compte el que ha de fer una parella per aconseguir comprar un pis (ja no parlo d'una casa), si a més no es pot deduir la compra de l'habitatge, que pot arribar a costar trenta anys a pagar-se, ja ni us ho explico. En definitiva, altra vegada el més pobre és a qui li tocarà el rebre.

- Pla Prever: 2000 per comprar-se un cotxe nou.

M'agradarà llegir la lletra petita d'aquesta proposta... i ho deixo aquí.

- Un ordinador per cada aumne de cinquè de primaria.

Això sí que senyores i senyors, simplement és indignant. No sé ni les vegades que ja m'he indignat per les condicions en les que tenim a moltes escoles del nostre país, amb els nens que tenen un barracó per aula i ens surt amb un ordinador per nen... anem a pams, ZP, anem a pams.

Per últim i que no entra dins l'apartat anterior, m'agradaria destacar que tenim nova data pel finançament: 15 de juliol.
I jo em pregunto: perquè va posant dates si sap que no les respectarà?
.