Revista digital EL SABALLUT

dimecres, 12 de març del 2008

D'on vinc

És de justícia reconèixer que aquest servidor no va ser la meva primera opció, però degut a molts problemes de connexió de http://www.bloc.cat/, no he tingut més remei que traslladar-me. Aquesta ha estat l'única raó del trasllat.
Vaig defensar públicament al servidor tot i els problemes, que són dia sí, dia també, però la paciència té un límit i jo no en sóc cap excepció.
M'han parlat molt bé de blogger i no tinc motius per posar-ho en dubte, per tant, aquí em tindreu d'ara en endavant.
En la mesura que em sigui possible aniré rescatant els missatges publicats en l'anterior servidor, com a mínim els més interessants (sempre sota el meu punt de vista, és clar) ja que han tingut les seves hores de pensar què i com escriure, una feina que tampoc voldria llençar a les escombraries així com així, ni que quedés en l'oblid.