Revista digital EL SABALLUT

dimecres, 8 d’abril del 2009

Mil visites... qui m'ho anava a dir!



Avui mateix aquest humil bloc ha arribat a les mil visites des de l'inici d'aquest any 2009.
.
Val a dir que no m'esperava tantes entrades, tenint en compte que escric només en català i sobretot pels temes que acostumo a tocar: política (a qualsevol cosa en dir parlar de política, ja ho veieu), esport (99% de les vegades futbol i dins del futbol el 99% de les vegades, del Centre d'Esports Sabadell) i les frase fetes o cèlebres.
.
Sigui com sigui i com dic, he arribat a aquest registre molt abans del que m'esperava, cosa que m'anima (sí, sí: m'anima) a seguir escrivint amb aquest estil entre una mica inconformista, una mica satíric i una mica irònic -cosa que de ben segur que no agradarà a tothom-. Però ja se sap, sóc de Sabadell, la mateixa ciutat on va néixer el gran Joan Oliver, potser més conegut per Pere Quart.

1 comentari:

Albert ha dit...

MOLTES FELICITATS....D'AQUI POC....5MIL....ANIMS I QUE CONTINUEM AIXÍ...