Revista digital EL SABALLUT

dijous, 16 d’octubre del 2008

El que el temps separa, ho re-ajunda internet



Amb això d'internet i dels ordinadors en general, reconec que és molt pràctic i m'agrada i tanmateix també reconec que hi entenc just el que és necessari. No m'agrada dir que en sóc un expert, primer de tot perquè seria mentida podria dir, això sí, que conec les meves limitacions i segona, perquè per l'experiència que en tinc (en l'últim mes n'he guanyat molta), és molt complicat trobar a algú que hi entengui de debò. El meu amic i col·laborador Almunia sap perfectament de què parlo (oi?).

Ara i gràcies a uns amics, he "descobert" una nova eina amb la que he recuperat el contacte que havia perdut amb uns quants amics i suposo i espero que en recuperaré a uns quants més. Es tracta del facebook. Mira per on, gràcies a internet es pot recuperar el que el temps ha anat separant.

4 comentaris:

Miguel Angel "almunia" ha dit...

Jo no et vull portar la contraria, però de que m'estàs parlant? jajaja

Manel Escribà ha dit...

Com que no?? ara resultarà que l'ordinador va 'petar' tot solet sense l'ajuda de ningú... :S

Albert ha dit...

porra: lleida 2 sabadell 0
ja li he escrit al miquel angel....

Manel Escribà ha dit...

Doncs afortunadament t'has equivocat Albert! :P

Crec que l'empat ha estat el resultat més just, vist el partit, tot i que és evident que el Sabadell és qui ha tingut la oportunitat més clara amb el penal... que no hem sabut transformar. :(