Revista digital EL SABALLUT

divendres, 20 de març del 2009

Ara, també, a Òmnium Cultural



Ja feia temps que veia a venir que acabaria per entrar a formar part d'aquesta associació, però no em pregunteu per quin motiu, no acabava de fer el pas.
Val a dir que no són temps com per anar fent aportacions econòmiques a la primera que salta, però Òmnium Cultural és molt més que una associació on fer-hi una simple aportació econòmica. Una agrupació creada per la promoció i normalització de la llengua i la cultura catalana, per nassos, havia de comptar amb el meu suport.
Ara a més, per fer-me soci em regalen una subscripció per dos mesos a un diari que es fa en català i que surt cada dia, no en voldria fer propaganda però us diré que Avui+ també ha sortit.
Pel moment ja he rebut el carnet que m'acredita com a soci de l'entitat i la revista corresponent al mes de març que, tot i que només m'he pogut mirar molt per sobre, val a dir que l'he trobat de molta qualitat... sobretot si la comparo amb el "meu" modest El Saballut, que la fem amb molt d'amor i estima, però sense cap mena d'ajuda econòmica.
.
Bé, com m'acostuma a passar, he fugit d'estudi... el tema és que crec que a partir d'ara serà més factible i sobretot pràctica, la meva col·laboració envers la societat catalana, que rep una dosi d'anestèsia cultural diària (la frase no és meva), sigui el que ha de ser i recuperi la seva demacrada autoestima.
.