Revista digital EL SABALLUT

divendres, 27 de febrer del 2009

Moltes gràcies al Parc Taulí (Hospital de Sabadell)


Com haureu pogut comprovar els qui seguiu aquest humil bloc, haureu vist que no l’he actualitzar en les tres últimes setmanes, aquest fet es deu a que, per desgràcia, he tingut al meu fill ingressat a l’Hospital de Sabadell, una setmana a la U.C.I. Pediàtrica i una altra a planta de Pediatria.

Des d’aquí vull donar les meves més sinceres gràcies a tot el personal del Parc Taulí pel tracte rebut, tant pel meu fill, com per a nosaltres mateixos (la meva dona i jo).

Ell ha estat tractat magníficament per metges, infermers i auxiliars, li han fet proves per a tot el que ha convingut que, tot i que pot ser molest, són molt necessàries per confirmar les possibles seqüeles o danys que podessin produir-se i nosaltres hem estat informats en tot moment d’una manera clara i concreta.

Així doncs, si per desgràcia heu d’anar a parar a l’Hospital de Sabadell (haver d'anar a qualsevol hospital ha de ser per desgràcia) per algun tema pediàtric, us en dono les millors referències possibles. Podreu estar tranquils, estareu en molt bones mans.

2 comentaris:

Albert ha dit...

Ostres noi, espero que tot hagi anat bé.ànims !!!!!

Manel Escribà ha dit...

Hola Albert!

afortunadament quedarà en un esglai dels més grans que ens hem endut a la vida i res més.

Moltes gràcies!!!