Revista digital EL SABALLUT

dimarts, 11 de novembre del 2008

Descansa en pau, Joan


Avui, malauradament, em toca acomiadar-me d'un amic. Crec que ens vam guanyar poder-nos anomenar l'un a l'altre d'aquesta manera.

Ens ha deixat en Joan Barberan, tot un personatge a la ciutat de Sabadell, fou jugador i posteriorment president de l'Handbol Sabadell i en varies etapes, ara mateix ho era, directiu del Centre d'Esports Sabadell.

Avui per la ràdio han parlat sobre ell gent de la que se'n diu important, com el propi president del C.E. Sabadell i el regidor d'esports de la ciutat, entre d'altres. Tots han elogiat els càrrecs que havia ostentat i tot allò que ha fet, que com el mateix Joan diria 'tot això està molt bé', però jo em quedo amb la part més personal, aquell Joan amb qui parlàvem sobre les respectives famílies, si viatjar a tal lloc o a tal altre podia valdre la pena, que si les obres de no sé on van per bon camí o no... també sobre esport en general i de futbol en particular, evidentment i no per força estàvem sempre d'acord. Possiblement per això es feia tan agradable parlar amb ell, perquè sabia escoltar, parlar i sobretot respectar les opinions, li fossin o no afins. Per davant de tot, era una gran persona. Ha estat un gran amic i, perquè no dir-ho, un referent.

En fi, el meu condol més sentit a la família Barberan, en especial als fills, que ja van veure partir a la seva mare farà quatre anys i també a les seves amistat, entre les quals en tinc el goig i l'honor de contar-m'hi.

Descansa en pau, Joan.